2月 05, 2015

Step In 歡迎光臨/ Coco Lee 李玟

Step In
歡迎光臨



Step in my world (cause I know that you're ready to ride)
歡迎光臨我的世界(我知道你已準備好要佔領我的心)

Now it's my turn (to give it to you just how you like)
現在輪到我(要全心全意為你付出)


No matter what you say 
不管你怎麼說

I know I can make a change
我知道我可以讓你改變

I just can't walk away, no way 
我不會走開,不會


I'm gonna let you love me 
我要讓你愛上我

I'm gonna blow ya mind
讓你為我瘋狂 

I'm gonna let you get in
讓你進入

My soul, my mind
我的靈魂,我心深處


Step in my world
歡迎光臨我的世界

沒有留言:

張貼留言